Staj Konsorsiyumu “YİTAK” 2016 Sonuçları

2015-2017  Erasmus Staj Konsorsiyumu “YİTAK ” Sonuçları aşağıdaki bağlantıda yer almaktadır. Üniversitemize ayrılan kontenjanın tüm başvuruları “hibeli” olarak seçmek için yeterli olmaması nedeniyle, ilanımızda belirtilmiş olan öncelik sırasına göre değerlendirilme yapılarak, hibe alabilecek adaylar seçilmişlerdir. Diğer adaylar yedek statüsündedir. Hibeli olarak seçilen adayların faaliyete katılamamaları halinde yedek adayların faaliyete katılmalarına karar verilebilir.

YİTAK 2016 Seçim Sonuçları – kesinleşen liste (04/05/2016)

Katılmaya hak kazanan öğrencilerimizin aşağıdaki yol haritasını dikkattle takip etmeleri gerekmektedir.

http://yitak.org/yitak-kapsaminda-universiteleri-tarafindan-secilen-ogrencilerin-izleyecegi-yol_137_tr.html

Seçilen öğrencilerimizden, faaliyete katılmaktan feragat etmek isteyecek adayların, bu durumlarını 3 Mayıs 2016 tarihine kadar Koordinatörlüğümüze bildirmeleri halinde, gelecek başvuru dönemlerinde -10 puan uygulanmayacaktır. Aksi takdirde, takip eden başvurularda toplam puanlarından 10 puan eksiltilecektir.

YİTAK şirket havuzundan kabul alan ya da gideceği şirketi kendisi bulan öğrencilerin yapması gerekenlerle ilgili olarak aşağıdaki bilgileri dikkatlerinize sunuyoruz.

Öğrenciler üniversiteleri tarafından seçildikten sonra, vize işlemleri için gerekli belgeleri toplamaya başlayacaktır. Gideceği ülkenin büyükelçiliğinden vize alması için YİTAK Koordinatörü olan Ankara Ticaret Odası da bir vize mektubu düzenleyecektir. Büyükelçiliklerden vize randevusu almadan önce vize mektubunun hazırlanması için öğrencilerin Ankara Ticaret Odası Projeler ve AB Müdürlüğü’ne başvurmaları gerekir. Diğer ilgili belgeler için üniversitenizin Erasmus Ofisi ile irtibata geçebilirsiniz.

Hibelerinin yatırılması için stajyerlerin Halkbank ATO Uydu Şubesinden Euro hesabı açtırması gerekecektir.

Vize alındıktan sonra, öğrencilerin Ankara Ticaret Odası Projeler ve AB Müdürlüğü’ne teslim etmesi gereken evraklar aşağıdaki gibidir:

-Learning Agreement for Traineeship (Before the Mobility kısmı)

-Öğrencinin gideceği şirketten/kurumdan gelen kabul mektubu,

-Pasaport – vize sayfası fotokopisi

-Euro hesap bilgi dokümanı,

-Sigorta Poliçesi (Sağlık, Kaza ve Mesuliyet Sigortalarını içermeli, Mesuliyet Sigortasını içermeyen poliçeler kabul edilmeyecektir.)

-Öğrenci Belgesi

-Nüfus Cüzdanı Fotokopisi

-Uçuş bilgileri (Rezervasyon bilgileri de kabul edilmektedir.)

Belgelerini teslim eden stajyerler Online Linguistic Support (OLS) yani Çevrimiçi Dil Desteği isimli sistem üzerinden hareketliliklerinin zorunlu bir parçası olarak hareketlilik döneminin öncesinde ve sonrasında çevrimiçi bir dil değerlendirmesine katılacaklar. OLS sınavı için öğrencilere Ankara Ticaret Odası Projeler ve AB Müdürlüğü tarafından kullanıcı adı ve şifre içeren bir mail atılacaktır.

OLS Dil sınavına katılan stajyerler ile Ankara Ticaret Odası arasında hibe sözleşmesi imzalanacaktır. Dil sınavına katılmayan stajyerler ile hibe sözleşmesi imzalanmayacaktır.

Liste, 3 Mayıs 2016 tarihine kadar alınacak itiraz dilekçelerini takiben kesinleştirilecektir.

Başarılar dileriz.

AB Eğitim Programları Koordinatörlüğü

Konsorsiyum Koordinatörü:

Ankara Ticaret Odası

Projeler ve AB Müdürlüğü

Söğütözü Mah. 2180 Cad. No:5/A 06530 Çankaya/ANKARA 

http://www.atonet.org.tr/yeni/index.php?p=8&l=1